jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, November 13, 2009

start masuk keje ari isnin,pastuh smbung cuti selasa n rabu,start balik keje ari kamis,aku xde modal nak menaip walaopon rangka2 karangan dh ada..rajin blogwalking smbil tinggalkan najis n paksa org kelik nuffnang aku.aku jd jakun.maafkan aku yang baru kenal it nih..almaklumla,aku xbaca surat kabor hatta pun tengok berita.aku baca utopia ngan gempak je.sapa nak teman aku pi pestival komik minggu depan kat sungai wang ha?jaja,kita g sungai wang dulu nak x?gua kepengin ha mau ketemu sama kartunis2 idaman gua..cowok2 gantang ndak boleh dibiarin

6th november 2009
aku balik kampung.ganti kak ayu.kak ayu ada hal urgent.asalnya dia xnak susahkan aku sbb aku still ada final paper tapi mengenangkan susu n pampers ratu kecik kat kampung tuh,ai pasrah jek..semangat bawak buku nk studi kat kampung.ambek ketenangan wa cakap sama lu.tiket bus catat suh naik kat duta.mencik ai tau.aku g duta naik teksi hay kena beli kupon kat kl sentral.RM 14 hengget tau!dapat drebar taxi chinese.xpa2.aku kan 1 malaysia.aku memulakan keramahan aku dengan menegur uncle tuh..okeis..sembang2 dari hal puspako smpai ke political punya topik.sumpah haram aku xtau..yang aku tau gelak je manjang ngenyih2 tunjuk gigi kunen.dah nak masuk simpang duta,uncle tuh dh tunjuk kebelangan dia.dialog lebey kurang mcm nih:

uncle taxi:sudah mau smpai dh itu duta.i bwak u jalan yang talak ada jammed ah..u kena kiss me
lah.mcm itu mat saleh

aku:(gelak2 walhal cuak nak mampus dah)mana boleh uncle.itu dosa ma

uncle taxi:apa pasat talak boleh.itu mat saleh boleh ma

aku:itu mat saleh.saya olang melayu ma..islam ma..mana boleh dosa ma

uncle taxi:apa pasat pulak.lu boleh kasi belajar.i tengok u manis.adik manis

aku:gelak..gelak..gelak...

nseb baik dh nak smpai.kalo dia nak gak konpom aku bagi cium.cium tin susu humaira.

itu satu hal.ats bus ada drama lagi.elok aku dah atuq barang2 kat set duduk aku,datang plak pakcik nih(tak la pakcik sngat.tapi standard aku pangey semua laki pakcik).dia dakwa kerusi aku tuh kerusi dia.nahhhh..blur jap aku.tengok tiket dh betoi dh.aku ckp pakcik silap beli tiket bus baling - kl kot.haaa...konpom slah.haru betui

8th november 2009
aku nak balik kl.elok aku nk duduk kat kerusi menunggu flight(perasan jap),makhluk2 yang duduk kat belakang aku bukak citer pasai kejadian dalam bus 6.11.2009.drama silap tiket bus.waaahh.mcm perli aku je nih...xpe2..aku dok diam2 je..aku kan kayu

11.11.2009
paper last aku.public sector accounting.aku tak tau aku jawab apa.aku main taram je.dh kalah buat karangan bahasa melayu time upsr je

ari ni.13.11.2009
tangan aku gedik wat blogwalking kat blog juai beg.kesudahannya,aku terrrrrrbeli beg.haiseh..baru je beli beg time balik kampung...

haisehhhhh







my life my story

2 comments:

ai lebiu la