jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, November 2, 2009

through my window and u can see me joget2 cin can

"noe u and me"
na...na...na...na...
(kes lupa lirik)
through my window by bunkface...
sangat...sangat...sangap...sangat bessssttttt.....

.........................................................................................

petikan dari ruangan berkenalan kat manga

"hey gurlz.my name xxx,want me to teman anda call@mesej la saya(m/22)"
012-xxxxxxxx

seriyes dg mcm call man polak...selalunya call gurl.heh...

d0nia...d0nia...

.......................................................................................................

1st time dengar perkataan kondom ms darjah 6.mcm mn boleh timbul pun tak tau..kalo x silap,time tuh cikgu tersasul sebut kondom and bila kitaorang tnya kondom tuh apa,dia suh kitaorang cari.lam pala otak jinius aku, kondom tuh ada lah short form untuk "kondominium".tengok,betapa suci murninya aku.then,keesokkan ari nya,kwn aku ckp dia dh carik perkataan kondom tuh.dia ckap mcm struktur binaan,getah ntah apa2 aku dh lupa dh sampai la aku seeeeeeeeeeeeeeeeeeemmmmmmmmmmmmmmm 1 dekat politeknik baru la aku tau apa itu kondom..ces..cess...kena muhung bulat2..cess..cesss...nseb baik aku mengamalkan teknik diam diri kalo tak,konpom termalu..cess...cess...inesen itu adalah satu perbuatan yang suci murni

........................................................................................................................................................

apa perasaan kalo dengar perkataan mcm nih:

"kena collect payment nanti kamu xder gaji bulan 11.saya xder gaji pun xaper"

rasa2 mcm nak bg makan kasut tunggi yang kene celek taik ayam candu plus taik berat cirit birit sebab seminggu xberak plus taik dr baby yang konpom2 berak bau tungik je.

......................................................................................................................................................

dah2...1st paper aku mcm gampang..

aku arap2 leh lulus..dpat c pun besar rahmat.janji lulus.

paper 2nd ni aku xtau mcm apa polak...


errrr...akon dekat dewan mmg xboleh slow ker?dh rasa mcm dok lam peti ais dah aku rasa

............................................................................................................................................................

aku nk pi karnival komik kat sg.wang.agak2 sempat x

.............................................................................................................................................................


"mana buku kamu?kang mula la kata kena cium pun dh mengandung"

cikgu ingat saya bebal tahap gaban makan seguni semut kah.....

................................................................................................................................






wassalam











my life my story

1 comment:

ai lebiu la