jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, December 17, 2009

acapkali bukak,kelebek,selak ,tenung

paper,konpom berita tentang buang anak,juai anak,tokwan rogol cucu,cucu rogol tok,cabul mencabuli, buat pengambaran video blue ala-ala paris hilton,gua tembak lu,lu tembak gua mcm israel dengan palastin.

nak juga aku bc paper yang melaporkan dunia ni aman damai.israel dah boleh tepuk bahu makan kopi dekat warung mamak,mat-mat samun ragut dh tukar kejaya jadi tokey supplier rumput ragut dekat tokey lebu kambing.sedangkan kucen dengan anjing dh boleh bergurau senda, bergesel-gesel misai sesama sendiri

hailooohhh

nak je aku pi bermastatutin dekat bulan ditemani tapak kasut neil armstrong

p/s:sepak la nuff aku yek.dh mcm hidup xmo,mampuih segan dh aku tengok...please..please

volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la