jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, December 4, 2009

apabila seman berkata-kata......

songok = bongok + sengal
subway = submarine
rojak = jeruk

alkisahnya bermula semalam apabila aku dan si dia singgah kat leisure mall coz nk mbek barang dan mensurvey barang.almaklumlah,kami berdua ni orang kampung.ari-ari bekpes makan cekodok jo.xde nya nak makan sandwish2 subway bagai nih.so,singgah kat leisure mall,nampak subway dh open dh.masuklah berduet.agak keji apabila msuk kat kedai subway yang tak berapa nak ramai orang so kalo terkantoi apa2, x malu sangat.

seman asyik sebut submarine,submarine,submarine.ada ke patut subway dipanggil submarine.jenuh aku perbetulkan.

pastuh dia cakap cengini:

unggu:seman
pink:aku

"rojak ni tak sedap"(Smbil tunjuk timun jeruk)
"ni bukan rojak la"
"ye,rojak ni"(konpiden je sebut)
"ini jeruk la,bukan rojak"
"haaa...yang tu la nak sebut tadi"

haihhh...agak biol aku di situ

then , dia cakap nak makan beger

"jom makan beger kfc"
"kfc ada beger ke"
ada.beger xpax.eh.xmeal

hais...beger xpax!!

sebenarnya dia nak sebut beger mcd tersebut beger kfc.hahahahha.lantas alu pun dengan muka sengal tanya kfc ada beger ke..

hahahahahahaha

cik seman...cik seman...





volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la