jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, December 7, 2009

"belajar la.dh kawen nati senang"

pernah dengar ayat di atas?
seangkatan dengarnya?

YA!!!!

aku pernah dengar
dari tiga lelaki yang aku pernah kenal
yang aku arap
satu ari aku bangun,aku akan ilang kan terus ingatan aku terhadap kata2 tersebut

ingat kete ke?
boleh test drive
kalo ok,on
kalo tak ok,babai bebeh.dont see me again

WTF sungguh la

mcm mn boleh berkenalan dengan mereka2 ini aku pun tidak tahu la
adakah takdir atau suratan atau kebetulan atau pembetulan?

kalo aku dengar lagi buat kali ke-empat,
jgn tanya mengapa anda jadi sida-sida ya

p/sss:adakah aku ini garang @ ganas?
muka encik seman lebam aku tumbuk
tertumbuk dengan kesengajaan
dh dia offer,offer baik punya
haissshhhh
boleh la msuk wwe pas ni
ganti xena

volkwagen kunen feveret ku

2 comments:

  1. belajar ler masak, nanti kawen senang

    hehe

    ReplyDelete
  2. ah fat:aku paham maksud tersirat ko
    ditambah polak ngan golak ketawa ko
    ches..chess

    ReplyDelete

ai lebiu la