jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, December 3, 2009

kontes alam maya saya:hepe besdat to ween

tanggal 19.12.2009 genaplah cik ween berusia 20 tahun.sudah tua dimamah tua ya cik ween.hehehehhe..jangan mare.sempena ari lahir nya,aku bercadang,bercadang je,bukan muktamad(gila kehun aku) memberi rak kasut pelbagai guna khas untuk cik ween menyusun,menyenarai,menatap,mencuci kasut wedges,cheese weges nya yang tersayang agar tetap sihat dan unggul dan tampak berkilauan tatkala disarung ke kaki cik ween umpama kasut kaca cindrelela. disamping itu(suda start ayat karangan bahasa malaysia)rak kasut pelbagai guna ini juga boleh digunakan untuk menyimpan shawl,patung2 teddy bear yang chumel waktu siang dan bertukar vampire twilight waktu malam dan tidak lupa juga himpunan-himpunan hadiah yang diberi oleh bf encik ween ya.

suda..

kang merapu lagi aku

last but not least

hepi besday miss ween
sweet 20
adventure waiting 4 u
keep smile n alwayss hoyahhhh

lakaran almari serbaguba yang tak berapank kacis dimata orang lain tetapi menyentuh pandangan aku


disebabkan paint aku tak leh nak insert word,meh aku buek explanation


yang bula-bulat chumel tuh buek letak shawal

para-para sakura yang atas tempat ween letak gift present

manakala,para para sakura yang di bawah habuan ween letak sepatu-sepatu gergeous nya

oooo yeahhhh




tapi,tapi dimana almari ini dijual?
only di hari poter land
muahahahahahahaha



















volkwagen kunen feveret ku

5 comments:

  1. wah, seronok nya kalau betul2 ada mutipurpose-rack mcm ni! huu. bernas :)

    thanks for joining the contest ya. masuk dlm list.

    ReplyDelete
  2. buat contest... bagi hadiah sedap2, bosan2 datang le jenguk my blog

    ReplyDelete
  3. ween:muahahahhahahha....nak kena mintak ikea design kan la..hehehhehe

    sharingfoz:tapi saya ni kehun..hehehehhe

    lord zara:cool eh...meh nak kasi panas..wink..winkk

    ReplyDelete
  4. haha..kelako n kraetif..congratz sbb menang =)

    ReplyDelete

ai lebiu la