jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, December 30, 2009

my head is ur head,ur head is my head

*dalam kete cik seman*

situasi dimana aku tarik telinga dia,terjadila ini:

dia:pa dh cakap,jangan main kepala.
aku:mana main kepala.saya tarik telinga
dia:telinga kat mana?
aku:telinga dekat sini ha.(smbil tarik telinga dia lagi)
dia:kepala kat mana?
aku:dekat sini ha.piaap!!!(tampor dahi dia)
dia:tuh bukan kepala ke?dekat kepala kan.
aku:bukan la.kepala kat sini(tunjuk dahi)telinga dekat sini(tunjuk telinga)mana ada dekat
kepala.so,saya tarik telinga papa je,bukan tarik kepala pa.
dia:yelah.yelah.menangla.payah betul cakap dengan budak tak paham bahasa ni.cakap bahasa
vietnam bru tau
aku:tahu ke cakap*smile*
dia:tarik muka tensen

aku:teruskan perjuangan untuk menghilangkan boring smbil tarik2 telinga cik seman tanpa menyedari tangan nya di belakang kepala aku.tetiba....piaaaappp!!!nah..lagi seket aku nak cium dashboad.membalas dendam dalam senyap.huh..sungguh bukan pahlawan


sungguh x boleh belah...



sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

2 comments:

  1. sepak da.. ehhee.. tp apsal ade komen moderation lak neh?

    ReplyDelete
  2. hehehehehe.. kawie pon tak suka main kepala orang n x suka org main kepala kawie..

    ReplyDelete

ai lebiu la