jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, December 2, 2009

satu pagi yang tak hening
sedang aku berjalan menuju wisma hidup xmo,mati tak hingin,
aku ternampak adegan aduh-cik adik-langgar-kete-saya-tapi-tak-apa-cik adik- cantik berlaku
sebuah kete tersadai tepi jalan,
sebuah moto,
3 orang jejaka yang aku syak laki orang tapi berlagak single
dan
seorang perempuan meniup2 tangan yang kecederaan

aku usha kete
kete sehat
usha moto
moto msih bergetah
yang tak bergetah,
penunggang cik adik

ku cuba lihat wajah cik adik
cantik!!
manis!!!bergetah!!!
superb!!!!

si jejaka nombbor 1 empunya kete berkata:
"kenapa bawa moto laju sngat"
(sila baca dengan anatonasi suara yang lembut dan terkekek-kekek gelak)

aku tengok laki tuh,
nyampah ai

cuba bayangkan
kalo aku ditukarkan ngan cik adik cantik bergetah tuh
aku yang kemalaman,kerjerawatan,kegemukan ini
konpom anatonasi suara akan bertukar begini

"kenapa bawa moto laju-laju ha!!!"

(sila baca dengan anatonasi garau dan nyaring ala-ala jac malaysia idol didiringi jelingan mata yang tak berapa nak ghupa mata kucen tuh)

agak sadis kan

dah2

aku nk operate pungkuk
mcm pungkok jlo
wat dada marbeles macam pamela anderson
kaki menggiurkan mcm beyonce
potongan badan macam angelina jolie
muka mcm aiswariya rai
bibir mcm angelina jolie

perghhh!!!

tentu tak aman kaum lelaki tak aman memandang aku
aku pun tak aman dipandang kamu lelaki

ai maluuuu yuuuuu


tetapi


aku bersyukur dengan apa yang ada dan melekat kat badan aku

ai tahu yu sayang aiii kan encik seman...


auwwwwwwwwwwwwwwwwwwww

noti yu

ai babap kang


dah2

nak termuntah aku dngan aksi gedik separuh biol diri senirik

jom pergi mengular

jangan pergi mendingding

kesiannnnnnn bakal bini@ laki anda



















my life my story

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la