jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, January 11, 2010

excuse me,excuse me.please clean ur shit please!!!

macam biasa.
setibanya di wisma,perkara yang wajib aku buat ialah pergi kedai paper@buku akak tudung ijau(selalu pkai tudung hijau.damainya mata aku).asal nampak aku, akak tuh senyum dan berkata"adik,ari ni gempak@utopia edisi baru tak keluar la".aku just tersenih-sengih je.handal akak ni membaca fikiran aku.bekpes roti canai n teh tarik.marvellous n mula la aku mencari-cari toilet selepas makan.sistem kumbahan yang terlebih efektif.tapi tak ramping-ramping jugak aku.

selalunya,pagi-pagi,aku yang merasmikan toilet.aku suka toilet waktu pagi.semerbak dan seindah baunya.tapi,pagi ni ada yang merasmikan nya.

pengguna toilet tuh diam je.dh la diam,lama pulak tuh.aku yang kat luar ni dh buat mcm2 tarian dh.nak je aku sekodeng.mana tau pengsan ke hapa ke.bunyik air pun xdengar.sedar2 aku dengar bunyik flash.bila pintu buka,terus aku terkam nak masuk.hajat di hati mesti dilepaskan.sekali...................................................................

errr,amoi.can u please clean ur shit properly?

tercalit shitnya di mangkuk toilet

shit betul la

tau la cuci muntut pkai tisu

tpi,make sure la semua taik tuh dh betul2 hilang ketul-ketul nya berserta kesan-kesannya,

jangan tingal-tinggal

bukan nya berharga pun.

smpai sekarang aku terbayang- terbayang

mcm mana aku nak makan nanti




sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la