jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, January 29, 2010

hello amoi!!yu nak makan kaki ai ker?

tengah-tengah aku dok feeling perempuan sejati,ada je malaun yang cuba membangkitkan naluri kejantanan aku.yo,amoi..hang awat?apa masalah hang.aku guna singki ang bertenggek sebelah aku.tak reti nak guna singki sebelah ka?yang dok meghela nak bertenggek sebelah aku pehal!!pastuh,buat muka bengis..reti sabaq tak.aku nak ambek air semayang.bukan lama sangat.tak sampai lima minit.

kira aku masih bertamadun hormat ang.pikir ang tua.aku beralah.aku masuk toilet duduk coz nak sambung mbek wudhu.almaklumla,terganggu tumpuan dengan amoi kereput.elok aku pusing nak masuk,aku dengaq amoi tuh bersuara:"tunggu,tunggu mau masuk".aram jadah apa nih!!time aku guna singki,ang tak kalut nak masuk toilet.aku msuk,baru tergedik-gedik nak masuk.aku?ada aku kesah???

aku bukak pili continue basuh telinga kiri dan kanan.aku ingatkan amoi tuh dh start buat keje dia cuci cawan(amoi ambil upah sebagai cleaner cuci mana-mana opis yang nak kan khidmat dia).rupa-rupanya tak.tengah aku feeling basuh kaki kanan,dia bawak baldi biru,adalah air sket2 dalam baldi dicampur dengan benda apa ntah warna putih,kira macam air kotor la,simbah dekat kaki aku.homak aih!!!tersirap darah aku ni..dah rasa nak bagi penerajang dah ha.tapi,mengenangkan dia tua je aku still tahan lagi.kalo muda,tak der maknanya aku nak cakap banyak.

fine,aku diam.aku ambil air semayang lain.after that,aku g dekat sinki balik coz nak pakai tudung.dia tengok aku.aku buat tak reti jer.dekat sebelah baldi dia,ada pin aku.dia letak baldi dia sebelah pin aku.aku pun tak kisah dekat pin tuh sebab dok kalut nak perbetul pin dulu.
tetiba,amoi tuh boleh mbek pin tuh baling dekat singki belah kanan(amoi tuh guna singki belah kri.1st singki yang dia dok bertenggek time aku guna tadi).

walamak!!!!lu bikin gua panas beb!!!

baik aku cabut walopon aku tak pin tudung lagi dengan tudung serabai sebelum ada orang yang makan kaki aku.

kalo aku jumpa amoi tuh tepi jalan mengemis nak beli air dutch lady,siap aku bagi ayaq longkang.

ptuiiih punya olang!!!

gamaknya dia marah aku kot.dua kali aku reject dia bila dia tanya nak cuci opis aku.

aku tengah nak cool ni.saja je ada yang nk bagi tambah bara.


sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la