jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, January 12, 2010

here i am,waiting for u

i,
just a little gurl,
little little tiny tiny one,
struggle to achieve what i dream,
percaya bahawa hidup ini,
seumpama fairy tale,
bak hikayat cindrella,
derita di awal,kebahagian diakhir
umpama beauty and the beast,
dimana kebaikan mengatasi kejahatan,
kelembutan menawan sang raksasa,
sekilas sleeping beauty,
yang menunggu sang pria untuk menyelamatkannya dengan penuh kesabaran,
seperti pochantas(aku tak tau eja),
gagah berani bertempur mempertahankan tanah air,
selembut dan secantik snow white,
memaafkan kesalahan orang lain.

ya
aku mahu begitu
oleh itu,
marilah aku,
berusaha untuk mencari keje lain dan membeli kete volkswagen beetle kaler kunen(kini aku tau siri dia)
go go power rangers!!!



sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la