jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, January 21, 2010

mengapa aku suka dia panjang...(why i like it longer)

percubaan pertama menceburi kontest yang di anjurkan oleh nuffnang mengenai LG Chocolate BL40 phone yang bernilai RM2,199. mana tau aku cukup bertuah.tak sia-sia aku mandi bunga api...

*aku frust.tak mo taip panjang-panjang.td dah taip panjang-panjang dah ilang.frust menonggeng betul la.tengok..tengokk..berapa banyak perkataan panjang aku taip*
***************************************************************************

tajuk:why i like it longer
dalam bm (kenapa saya suka dia panjang)


  1. sebab dia panjang,aku terbantut.bila dia disamping aku,automatik aku nampak tinggi.(ceh,teori tak leh pakai)
  2. sebab dia panjang dan dia slim manakala aku pendek dan tembum.oleh itu,kami merupakan pasangan yang ideal bila digandingkan bersama.
  3. sebab kepanjangan nya mampu membuat kan ku seperti supermodel tyra banks dan se jelita megan fox.auwwwww!!!!!
  4. sebab dia panjang la jadi aku senang memegangnya tatkala sedang bergayut seperti tarzan..ooooooOOoooOOOoooOOO!!!!
  5. sebab dia panjang dan slim,senang la bila aku nk simpan dalam poket jeans.tak la nampak mengelembung sana sini.bila letak dalam beg,senang nak nampak dia sebab dia panjang dan sudah semestinya akan nampak terjulur sket.bak kata omputeh" u can run but u cant hide".(ceh,psyco sungguh)
  6. sebab dia panjang la automatik skrin nya menjadi sangat la lebar(lebar ke horizontal ek) dan memudahkan aku membaca dan mentafsir supaya aku yang kaki baca salah ini tidak tersalah lagi.contohnya seperti:kawan aku lady caja menulis di facebook"tak baik menganiaya bintang" tetapi aku bila aku baca jadi " tak baik menganiaya haiwan".tengok!!aiseh..cuba bayang kan cik seman taip mesej bunyi begini "saya nak kawen dengan awak" dan tetiba aku baca "saya nak kawen dengan biawak". sungguh suwey kan.
  7. (aku tak nak dh guna sebab dia panjang,kang para juri mengantuk.ayat tak klise sungguh).selain daripada itu,aplikasi-aplikasinya akan tersusun dengan lebih kemas kerana kepanjangan skrin nya mampu memberi kan setiap satu aplikasi nya ruang yang tersendiri tanpa perlu bersesak-sesak seumpama menaiki bas dan lrt.(opsss!!!!)
  8. sebab dia panjang bentuk nya dan panjang skrin nya,memudahkan aku melayari laman web.selepas itu,boleh la aku melayari t.v online tatkala di dalam kelas menonton boys over flower kerana skrin nya seumpama t.v plasma...Omaigod!!!i lebiu la
  9. sebab nama dia LG Chocolate BL40!!Tengok..tengok!!aku bold chocolate.mana ada chocolate pendek-pendek.kalo chocolate pendek,orang tak panggil chocolate,orang panggil gula-gula.kalo anset LG ni pendek,dah tak leh sebut chocolate la.kena pangil candy..kan..kan..kan...
  10. nak kena genap kan sepuluh ker?genapkan la.mana tau 10*10=100 markah penuh.sebab aku tak ader anset panjang,so aku nak anset panjang-panjang nih.lagi pun nama dia chocolate.boleh la aku makan malam-malam.selain daripada itu,aku juga boleh jadikan anset ini sebagai pembaris tatkala masuk kelas calculation nanti memandangkan aku tak ader pembaris.tengok.sungguh pelbagai guna anset ini akibat kepanjangannya.
sekian,tajuk karangan saya mengenai "why i like it longer" dalam versi bahasa melayu.sila la undi saya.loti idol auwwwwwwwwww...sure mengamatkan anda!!!
LG Chocolate BL40


tengok!!!!!!
panjangggggggggg kan..panjanggggg.....panjanggggggg punyaaaa!!!!












sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la