jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, January 4, 2010

mimpi-ular=kawen???

kamis malam jemaat
malam new year
orang smbut tengok bunga api
aku smbut dengan terbongkang ataih katil
penat bersempit dengan en.seman g makan seafood kat kelang lama
capek bertenet ngan pakcik polis ke jpj aku pun tak tau buek roadblok
2nd time kena tahan.
muahahahahahahahahah.no flat kenderaan dihadapan tidak ada.salahkan tuan kenderaan kerana hendak stylo bagai ha dan aku melihat pelbagai ragam manusia yang kena tahan membuat muka manja dan hensem agar dilepaskan.haih...manusia...manusia..haishh people..people...

*****
(dan malam nya aku bermimpi.bukan mimpi basah bukan mimpi 18xl.ini kategori mimpi cacamerba)

aku di dalam kelas bersama-sama kawan ku,ati.sekolah menengah ya anak-anak.then,aku mengadu dekat ati yang aku dahaga.ati menyuruh ku membeli air dan berkata "pergilah beli.cikgu masuk lambat lagi".aku melihat jam tangan power rangers ku dan waktu ketika itu 2.45 pm dan aku pun keluarlah kelas.kebetulan sekolah ku dalam mimpi itu menganjurkan hari kantin(tak salah aku).so,banyak la gerai buka.ketika aku berjalan-jalan hendak membeli air,aku terserempak dengan kawan ku ,hanim.dia bertanya sesuatu kepada ku dan ku hanya mampu menggelengkan kepala.aku berjalan-jalan hendak membeli air.aku beli air anggur.motif air anggur??ketika makcik tuh hndak mencedok air msuk lam plastik,tetiba je ada mamat yang kukenal tapi aku lupa siapa dia memeluk ku dan cuba mencium ku.lokasi kejadian di kawasan umah lama ku di sungai petani(part cacamerba nih)aku agak hairan bagaimana sepantas kilat berubah lokasi.aku cuba melepaskan diri dan berjaya.tetapi bak kata pepatah,terlepas dari ciuman sang lelaki,termasuk dalam patukan ular.aku dikerumi ular di kawasan aku menunggu bas di taman *** di sungai petani.ular pelbagai jenis.semua meluru ke arah ku.bagai kan aku sang ratu.tiba-tiba ada seekor ular sawa yang panjang meluru ke arah ku dan cuba mematuk ku.tetiba aku terjaga dan tergaru-garu idung.

apa motip aku mimpi nih.dari kawan aku sekolah menengah smpai kwn part-time terlibat ni.makcik juai kuih dekat kawasan umah aku pun terlibat sama nih.




sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la