jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, January 19, 2010

omaigod!!!mengapakah ramai manusia yang berhati dengki ini?

merata-merata blog aku pergi
mesti konpom wajibal ghunnah harus dimestikan dikonpomkan
ada komen anon
kalo komen anon yang sedap kita baca
saujana mata memandang
tak aper la jugak
ni yang jenis kaki kondem
kaki kutuk
kaki tungkik
kaki yang nak mengatakan dia lebih better dr kita

apa punya olang daaaaaaaaaaaaaaaa

kalo olang mau tulis itu kisah percintaan ka
itu dia punya suka la
napa lu anon aaaaa
suka2 kondem sana sini
mengapa kamu dengki sama dia
biarla dia di alam fantasi dia
dia tak pinjam alam fantasi kamu pun
kalo dia pinjam
logik la nak marah
betul tak

kalo dia nak tulis entri2 merapu merapan
biarla kat dia
mana tau hidup dia suka merapu merapan
asalkan dia tak bawa pisau hunus sana hunus sini

kalo dia nak menceritakan kisah idup dia
dia kaki shoping ke
dia kaki ulat buku ker
dia kaki bola ker
biar je la
hak dia nak menulis apa2
asalkan tak melanggar undang-undang hak asasi kemanusian

ni kira nak bagi komen-komen yang aku agak
person tuh jenis mentaliti dia low
kurang keyakinan diri
jenis yang suka berlagak.tak boleh orang lebih dari dia
pantang nampak orang gumbira sikit
konpom yang mental dia sakit

apa daaaa

p/s:selama ni aku ingat kan pokok pisang mcm pokok buah-buahan yang lain.akan berbuah ikut musim dia..bila mak aku tebang pokok pisang selepas dia berbuah,aku pun naik heran?awat la mak aku tebang pokok pisang ni?bila aku tanya,mak aku tanya"ni pi sekolah kee tak nih"?

patut la ada peribahasa
pisang berbuah dua kali

i dont want banana fruit two times

sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la