jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, January 29, 2010

pompeii=lesbian+gay?

pernah dengar cerita pasai kota pompeii?
sebuah negara yang kini merupakan sebuah kawasan yang terletak di itali dan dahulunya merupakan sebuah kota purba yang pemes dalam empayar rom.(sambil taip entry ni aku bukak paper metro wat rujukan di samping en.google yang sedia berkhidmat.)

Dek akibat terlampau pesat membangun,macam biasa la.Negara membangun,gejala maksiat pun maju la jugak kan.apa yang aku paham dari yang aku baca,aku dengar,aku google,pompeii ni sebuah negara yang gejala maksiatnya berleluasa.Ia juga tempat aktiviti songsang,seks bebas dan pelacuran berleluasa.Aktiviti ni jugak dilakukan secara open air bukannya close air(betulkan aku sekiranya aku salah).

Negara ni musnah dalam kejadian letusan gunung berapi.Hatta tatkala gunung berapi sedang meletus,larva turun membuak-buak pun,penduduk pompeii sedang asyik bergumbira.Even dekat umah pelacuran pun,digantung dekat pintu nya ialah alat kemaluan lelaki.(Aku tertanya-tanya jugak, alat kemaluan lelaki ni yang depa gantung ni yang ori ke yang ciplak.Kalo yang ori,lelaki mana yang sanggup bersedekah hartanya itu)

tak silap aku,kaum Nabi Luth pun spesen macam ni kan???????
betulkan jikalau aku salah.
errr....agak-agak nye la,gunung berapi pun sakit mata kan dok tengok panorama macam ni.errr...errr...errr.....dekat dalam dunia ni banyak gunung berapi kan...kan...kan...errr....errrr....errrr....





*credit to mr google*

aku suka baca bab-bab sejarah ni.sejarah percintaan romeo dan juliet, sejarah pompeii,sejarah melaka,sejarah negeri kedah.tetapi aku heran,awat subjek sejarah aku dapat c5????musykil..musykil...ada lagi sejarah yang aku nak baca ta[i tak ada dalam mana-mana arkib mahupun dalam perpustakan?sejarah apa?sejarah hikayat loti macho dihasilkan?tapi,terpaksa dipendam.kang tak pasai2 aku marathon dekat pekan baling 3 ari 3 malam.mau bodi jadi mcm maria ozawa ha.marbeles gitewwwww.....




sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la