jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, January 27, 2010

saman,seman,soman,suman,siman

aku dari yang tak berapa nak berkenan ngan fahrin ahmad(tak berkenan tengok muka dia jer tapi kalo drama dia berlakon tetap aku tengok) terus jadi tangkap leleh bila tengok dia menangis.alolololololo...so sweet!!!laki menangis menunjukkan dia jujur dengan perasaan sendiri kan.dah tak der ego ke,hipokrit bagai ha.kalo aku nampak lelaki menangis disebabkan agama,famili dan chenta,konpom aku tangkap cintan dekat situ jugak.

errr...tak pe fahrin..ai ada untuk yu...auuuuwwwwwww

agak-agak bila van diesel ngan dawyne the rock nak bagi aku tangkap chentan ngan diorang plak ek?

**nak tengok tooth fairy...sapa nak juin?**

sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la