jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, January 7, 2010

yo lady...eh silap...yo bitch!!much better

dh hebat sangat ke ang buat mcm tuh?
handal ker?
ang nak buktikan apa?
nak buktikan yang ang mampu menawan,menambat hati semua kaum lelaki
wat da heck!!!
kalo setakat nak menawan hati lelaki dengan mengangkang,mengedik
aku pun boleh
but,
sori ya
i got pride
do you have??
i dont think so
u are cheap cheap one la
remember one thing
wat goes around come around
(mcm terbalik je bunyi)
tak pe la
ang menang di dunia
kat akhirat ang menjawabla
tuh pun belum tentu ang selamat kat dunia
ang tau kan
doa orang teraniya
insyallah termakbul
takkan tak tau kot
kata sekolah agama
pkai tutup litup
tapi kan
baik la ang tak payah bertutup litup bagai ha
tak payah la berlagak baik sedangkan hati ang tuh
kalo operate scan la
konpom hitam bernanah berulat
kan,kan,kan
aku tengok ang pandai
tapi
hakikatnya
aku yang spm celah gigi ni lagi pandai
aku tak tahu la ang spesis manusia jenis apa
tak tau hormat orang
sedarla
ang tuh muda
nak kata cntik,
pun tak guna kan
iyelah.setakat cantik diluar huduh didalam
pun tarak guna maaaa
tapi
satu je aku mintak
insaf2 la
bawak-bawak bertaubat
tak payah la nak berlumba-lumba kumpul dosa
tak ada faedahnya
dunia ni sementara je



sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la