jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, February 12, 2010

14.02.2010

ketika ini aku sedang menyambut hari kekasih,
bukan hari kekasih aku,
tetapi hari kekasih kawan aku dengan kekasih dia.

ohhhhh....
dia bertunang pada hari kekasih,
dia punya alasan kalo nak celebrate,
"ehhh..ang mana boleh sambut hari valentine nih.tak elok".
"eh,sapa kata aku sambut valentine?aku sambut hari kekasih aku dan aku bertunang".

ohhhh
sungguh jenius nya dia,
apakah dia jugak mau kawen pada tarik 14.02 jugak,
ohhhhh,
tidak adil nih.

14.02 aku berkasih-kasih dengan lessy-lessy aku,
mau berjumpa dengan lessy tercintaku,
anis xxx nama sebenar diresiakan,
masih kaki mengigau kah dia,
terlupa mau picit ibu jari kaki dia,
mana tau aku dapat 1st toto.

buat kekasih ku yang memerap di kolompo yang hangit ini,
selamat la kekanda berkasih sayang dengan kereta anda,
sesungguhnya adinda sekarang tengah jeles,
sampai hati kekanda menduakan kasih adinda,
itupun dengan kereta,
tidak mengapa kekanada,
kekanda tunggula adinda beli volkswagen beatle,
nescaya adinda akan sentiasa bergesel-gesel dengan voklswagen pulak.

ooohhhh....
buat sahabat taulan dan teladan,
sesungguhnya aku kini sensitip dengan tiga perkara.
perkara itu ialah:
  • bila mau kawen
  • bila mau tunang
jangan la tanya.
kalo tanya jugak,
nescaya jawapan ini kalian dapat:
"aku tunggu van diesel hantar rombongan meminang"

ya...
aku jin......us....

sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la