jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, February 5, 2010

award + tag from ziana+wawa

hah
dapat tag dari ziana wonder woman malaysia

1. 1st insert this badge or the pic above to inform u have been awarded."


harigatok ogaismatek..aku universal beb.letih cakap bm ari-ari


2. Make sure u take the pic n said from iznie.

sapa iznie? lawyer? majistret?
eden tak kenal...dalam tag suh cakap dapat dr iznie.just follow the order..kan zian kan..kan... hahahahhaha


3. You should tell 10 facts or hobbies about yourself.

10 jerk?aku ada 1001 fakta nak cerita nih

  • aku perempuan
  • nama loti kwn ym yang bagi
  • aku cun(sila percayalaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh)
  • aku tinggi tak pendek,tak kementut,tak terbantut tapi tak boleh jadi model dan pramugari sebab tak reti pakai kasut tinggi yang aku tak nak pakai nanti nampak aku lagi tinggi dari lelaki tertinggi di dunia walaopon aku lebih tinggi dari omak eden.
  • aku tak tembun,tak kurus,tak gemuk,tak gedempol,tak montel,tak cikeding,tak macam papan playwood mcm dulu tapi omak selalu cakap aku comel.....muahahahahahahahaha
  • aku peramah tapi garang tapi aku bukan gengster mahupun perserta geng star.
  • aku kuat berangan hatta tengah jalan sekali pun.
  • aku bercita-cita nak masuk minang van diesel dan dawyne "the rock".
  • kawan aku cakap suara aku macam fasha.cik seman cakap peha aku mcm beyonce.ada budak lelaki nak ngurat tapi guna cara zaman batu cakap muka aku macam akma, tapi cikgu sekolah aku cakap muka aku macam pelakon indonesia yang nama dia dina apa ntah.tengok..sungguh universal kan.
  • kawan aku cakap aku cakap ingeris ada slang kedah+ siam.sungguh kuranag sopan kan...well...nama pun universal......
4. You should choose 5 other bloggers (easier the ones who follow you) and tell their names in your blog.

ziana,ai boleh tag yu balik tak...kah...kah...kah....

  1. jard
  2. kawie
  3. ah fatt
  4. ween
  5. lady caja
sepantas kilat nama-nama ni menjelma dalam kepala aku.

"cikgu,dah siap!!!!"
"berapa bintang dapatt cikguuuuuuuuuuuuuuuuuu"


sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la