jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, February 23, 2010

oitt hati

dah2 la sedih.penat tau melayan karenah ang tau hati.

(hati:aku sedih,bukan nya ang tau)

orang lain pun ada masalah jugak,tapi tak la meroyan mcm ang hati.over je lebih
(hati:tak kena kat ang,boleh la cakap.kalo ang nak tumpang masalah aku,ok jugak)

ang dok sedih,muka macam petai jeruk ni,dok meroyan ke hulu, kehilir,masalah tak selesai tau tak.
(hati:aku ke hulu ke hilir nak cari ketenangan.nak cari solution utk masalah)

tak payah la ang nak merintih,meratap sedih nagn hidup ang ni.mana tau masa depan nanti,nasih ang bertambah better.ujian beb!
(hati:ye.aku aku salah.aku pikir mcm dunia nak kiamat jerk.aku terlampau ikut perasaan.well,nama pun hati kan)

kan aku cakap,hidup ni satu perjuangan.ang kena fight for all ur desire.barulah impian ang akan tercapai.well,what can i say,life is misteri beb!!chill out.
(hati:yelah,yelah.lepas ni aku akan hadapi dugaan dengan senyuman)




(credit to abang google)

aku nak test try senyum mcm gorila ni la.chumel pulak.alololololololo chumel nya dia



sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la