jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, February 4, 2010

perempuan oh perempuan

perempuan,
bila tiba di satu tahap dalam umur mereka,
meraka akn terpikir untuk memiliki kerjaya yang stabil,
kedudukan kewangan yang kukuh,
sebuah keluarga yang bahagia,
seorang suami yang penyayang.

betul tak?

rata-rata pompoan pada waktu umur 25 tahun ke atas sudah mula memikirkan untuk mendirikan rumah tangga.tahap ini,memang dah jenis tangkap muat.kalau ada lelaki yang berminat nak kawen dengan dia,kira on je.

betul tak?

betul la.sebab dalam pala otak aku hanya ada 3 benda aku pikir kan:

  • kerjaya yang bagus
  • kedudukan kewangan yang stabil
  • pasangan yang good-good
mengapa aku pikir begitu?

walauweiii!!!umo aku taun ni dah dua poloh lima tahun.simpan dalam bank baru ada 2k.WTF betul la.dah tua dah weyyy...toleh kanan,kawan aku dah anak sorang..toleh kiri,kawan aku baru beranak,toleh atas,kawan aku dah nak bertunang,toleh bawah,aku sedang gigit kuku kuis kuis kaki....

ohhhh!!!!

aku sedang feeling looserrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

*paper kosmo ari ni mengatakan sapa yang terbitkan adnan sempit?haaaa...kompeni tuh sedang giat lancarkan kempen nak bagi penonton adnan sempit cukup 1 juta.nak bagi pecah kan rekod...ohhhhh...aku dh dua kali tengok....cik seman dh ompat kali ha..dua wayang,dua nonton cd yuk......*

walupun aku nampak bengis mcm singa kebuluran,dalam hati tetap ada taman tau



sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la