jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, March 29, 2010

amnesia-ilang ingatan?????

 sejak2 akhir ni aku rajin sangat terlupa..kadang-kadang tak sampai lima minit,aku akan terlupa benda yang aku nak buat.contohnya seperti sekarang.aku nak mengarang entri baru.dalam pala otak dah ada rangka badan nya.tapi bila nak taip,ilang suda seperti angin yang keluar dari lubang dubur.haishhhh....nak dikatakan kuat makan kepala ikan,aku mana makan ikan sekarang.asyik-asyik kedarah ayam je sampai naik muak aku.nasib baik aku tak kedarah mak ayam.kalo tak,mahu gegar satu pekan baling.Nasib baik kawan aku remind latihan yang harus dibuat untuk kelas ini.dah la muka wanted.aku pun tak tahu apa yang kami buat sampai di wantedkan oleh lecturer.ala,mr wong....setakat potostat buku teks je pun..tuh pun nak diwantedkan kan...oh ya...buat pertama kalinya,aku mendapat markah yang paling banyak untuk subjek calculation.77/100.lagi sikit nak melompat tapi harus dikontrolkan kerna pakwe ensen,pakwe ensem, usha..walaupun bukan A,tapi aku bahagia.bayangkan dari darjah 1 sampai tingkatan 5,dari sem 1 sampai sem 6,aku tak pernah skor B dalam subjek calculation.betapa dungu nya aku...tapi,kalo bab duit.aku laju.tetiba je jadik pandai calculate.hahahhahaha...

aku dh ingat dah...

aku nak buek entri pasai earth hour...ohhh...aku jugak menyokong earth our.aku setart padam lampu pukul 835.aku on balik lampu pukui 920...hahahahhahahaha....bangga aku..lampu off.televisyen dan kipas on...tetiba feeling tngok wayang gold klas punya..nasib baik pop corn tak ada.kalo tak,dah lengkap wayang gold klas aku....

dalam feeling eart hour,dalam hati dap dip dup jugak la jantung ini sebab gelap dan otak aku ni penuh dengan imiginasi yang tak sepatutnya.nasib baik ari sabtu bukan nya ari kamis.kalo tak,tak ado maknanya aku nak ber'earth ' hour sorang-sorang terkebil-kebil dekat umah ha...





sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

3 comments:

  1. nak sepak nuffnang..tapi tak keluar pulak iklan.hahah..

    ah..setakat off lampu buat apa..off semua la.=p

    ReplyDelete
  2. alaa... baru duk sat sensorang jaa tu... lagipun rumah tengah bandar, nak takut hapa... cuba duk umah kak una tengok... rasa-rasa, lima belas minit bergelap sensorang, tahan tak?? Hahahahahah :P :P :P

    ReplyDelete
  3. muka ko memang muka wanted. ko x tau ker
    kalau padam lampu memang ko x akan kelihatan sebab muka wanted ni tuttttttt

    ReplyDelete

ai lebiu la