jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, March 8, 2010

apa kes asyik mimpi ular je nih!!!tak memberahikan langsung

asal aku lelap je,mimpi ular.
ular sawa.ularr tedung selar,ular lidi,
dah macam rancangan national georgraphic versi mimpi.
yang tak best,aku plak jadi mangsa keadaan.
kena patuk la,kena belitla,kena cuiman mesra la.
pastuh tak ada plak hero ala-ala van diesel selamatkan aku.
mak tak suka nyah tau macam nih..
adakah ini satu petanda?
petanda suh aku nikah kawen cepat-cepat?
auwwwwww!!!
ai tak rela yuuuuu!!!

gedebusshhh!!
ambek gedik sangat





sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la