jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, March 30, 2010

lain jangan mengata dekat kat orang.kan dah terkena dekat batang idung kemek senirik

dulu,
aku rajin mengutuk, mengata cik seman. apa kelas main mafia wars. macam budak- budak la dok bertenggek je depan pc semata - mata ngadap mafia war....

 itu dulu...

 sekarang...

aku pulak yang ketagih mafia wars.. ketagih sebab tengok duit yang meningkat naik apabila selesai melakukan sesuatu job. ohhh... nyata sekali aku mata duitan... sesekali ter'feeling' sebagai awek mafia wars..memakai sut itam yang ketat yang menunjukkan potongan badan seperti megan fox yang boleh menyebabkan angelina jolie menangis guling- guling,lincah dalam melaksana kan tugas sebagai pembunuh upahan. tetapi, komitmen sebagai pembunuh upahan hancur tatkala bertemu dengan mangsa yang hendak di bunuh yang mempunyai muka iras- iras  van diesel, gaya seperti shaheizy sam dan potongan badan seperti dawyne the rock.lantas cinta berputik menyebabkan aku,awek mafia diburu bersama-sama mangsa yang merangkap kekasih cinta padang pertama menyelamatkan diri daripada pihak organisasi assasin....

 bahagia kan angan- angan.....

dulu facebook ku diabaikan.sekarang facebook ku ditatang, dibelai dan dimanjai semata - mata mafia wars. lebih baik aku menghadap mafia wars daripada aku nak jalan-jalan dekat page orang lain tetiba tengok pergaduhan status dan pergaduhan wall. sungguh comel.seperti kanak-kanak riang.

sesiapa yang bermain mafia wars,sila la add aku..aku nak tambahkan ahli keluarga ku.baru 5 orang je ahli keluarga mafia wars aku..sob..sob..macam mana nak jadi awek taiko yang digeruni kalo setakat lima orang nih.....

sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

4 comments:

  1. spe punyer wall tu? meh aku nk tgk..hahaha
    spe yg mcm kanak2 ribena..

    ang skg ponteng class ye..
    lama xnampak

    ReplyDelete
  2. Owh, Megan Fox is so fake okeh?? Angelina Jolie rules!!

    Muahahahahahah :P :P

    ReplyDelete
  3. besh ker game 2..slalu tgk jer..nmpk bowink lOrh..hehe
    lyn guitar hero besh ckit..;)

    ReplyDelete
  4. aku x mo
    ko jemput ler aku beribu kali
    aku x mo join

    ReplyDelete

ai lebiu la