jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, March 3, 2010

proses pemuliharaan akhlak

aku penat
nak jaga hati orang
hati aku?
sapa nak jaga.
asal?
sebab apa dekat aku je ang berani buat muka,tarik muka lapan belas?
dekat yang lain tak?
sebab aku jarang melawan.
sebab aku jenis tak kisah.

bai,
sabar aku ada limit.
jangan bagi aku meletup.
kalah tsunami kang.
cukup dengan masalah aku yang sedia ada.
ang dah besar.
dah ada otak,ada akal.guna la akal tuh.
jangan buat pekasam.

aku tau sapa kawan,
sapa lawan,
sapa sahabat,
sapa teman.

*selingan*
cik seman,kita tak macam dulu dah eh.
kenapa ek?

*selingan 2*
woi ana.tarik balik mulut masin ang tuh.apo dahhhh kata aku expired dua tahun...aku penat dh wei nak berkenalan nak bercinta nih.capek tau.

*selingan 3*
errr....buat mak-mak menakan,renti-renti la tanya soklan bila aku nak kawen kalo tak nak dapat jawapan yang menggedikkan,menggelikan,meloyakan kan.aku tak sampai seru nak kawen lagi.masak pun tak reti.

*selingan 4*
aku mimpi ayah aku bagi adiah kete kelisa.asal aku mimpi dapat kete kelisa.tak menjadi kenyataan la nih!!!!sob...sobbbb

*selingan 5*
aku mau mandi bunga.kasi semua cinta-cinta,luck-luck semua datang dekat sama aku.itu bad-bad semua syoh-syoh jauh- jauh...



sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la