jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, March 19, 2010

rojak hari jumaat

rojak 1:thanks to ah fatt coz wat tutorial pasai blog punya background.memang sonang ah....ah fatt,betul la apa ko cakap semalam.memang letrik tak masuk.wayar rosak.muahahahahahahahaha.

rojak 2:semalam pagi,akak umah aku park kete tepi cimb bank yang berhadapan kl sentral.kalo tak salah aku,jalan brikfield ke sambathan ntah aku tak tau.depan cimb bank,ada sebuah moto park.then,datang seorang pakcik jika ditafsir dari segi luaran,mungkin kebanyakkan akan mengatakan di gila,merempat dan sebagainya.pokcik itu menyelongkar raga motosikal..selongkar punya selongkar,kelebek punya kelebek...TARAAA!!!pakcik tuh jumpa sebungkus teh tarik yang masih kaw kaw yang aku agak penunggang motosikal tuh baru je beli dan sempat sedut dalam sekali sedutan sebelum dia tinggal air teh tuh dalam raga.pakcik itu pun tanpa membuang masa terus menyedut dengan sedikit kerakusan...SULPPP!!!! dan aku GULPPP!!!Haiyoh.....dia minum air orang woooo tanpa kebenaran....tapi pakcik ni kira bagus jugak.dia tahu air tuh bukan air dia dan dikira sebagai mencuri kalo dia mengambilnya so dia meletak kan kembali air tuh ke tempat asal dan terus berjalan.dan otomatik,tekak aku kembang.dalam otak aku hanya terlintas ini:tak mandi--->tak gosok gigi-->gigi kunen-->taik gigi bertempek-->sedut teh tarik-->letak balik-->penunggan moto yang tak tau apa sedut air yang telah disedut oleh pakcik tadi-->konpom marbeles......

rojak 3: selipar aku putus tadi depan ssm kl sentral.amat la sua suwey good morning sungguh dan ari ni aku rasa bukan hari aku coz cik seman tepon aku mintak watkan dia surat resign.dia nak resign dari keje sekarang dan mahu kerja di lumut,perak.Demm!!aku rasa macam ada orang baling bata atas pala aku.cinta jarak jauh selalunya tak berhasilkan.selepas ni,aku kena siapkan dengan perisai.aku tau coz aku ada pengalaman di tambahkan dengan pengalaman kawan-kawan aku dan orang yang dekat dengan aku.

rojak 4:aku pun mahu cari keje lain.mahu cari kawan baru,mahu cari bos baru,mahu jadi pengalaman baru.cari pakwe baru?oohhh no no no!!i want nobody nobody but you!!aku hanya setia pada yang satu..aisehhh...

rojak 5:aku tengah rangka karangan ucapan yang bakala ku lontarkan pada bos aku untuk memungut upah akaun aku.berjanggut tunggu wooooo....

rojak 6:aku nak join buat karangan kontest nuffnang pasal gatsby tapi otak aku kering.ada sapa nak bagi cecair lebihan kat otak aku?dipersilakan...













sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

3 comments:

  1. sapa kata long distance relationship susah nak berhasil??

    if you don't work for it, it won't work for you...

    renung-renungkan dan selamat beramal... Heheheheh :D :D

    ReplyDelete
  2. siapa kata long distance relationship susah nak berhasil??

    If you don't work to make it work, then it won't work at all..

    Renung-renungkan dan selamat beramal... Heheheheheh :P :P

    ReplyDelete
  3. hehe... kenapa ko x tunggu abang motor tu balik
    tgk dia sambung minum plak
    haha

    ReplyDelete

ai lebiu la