jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, March 11, 2010

setelah dilempang,di rotan baru la aku teringat bahawa aku....

ada utang tag kat ziana wonderwomen yang suka pakai baju two peaces nih...
adeh....
lebih kurang begini la tag nyer:



Aperkah jenama Deodorant yg korang pakai skang.
aku lupa.ari2 aku tonyoh tanpa melihat jenama nya


Brand ikan Sardin dalam tin yang paling digemari?
maaf!!saya tak makan sardin begitu sahaja.kalo makan pun bila ia menjadi sandwish sahaja.oleh itu,saya tak kisah ada ke tak sardin.....tepuktangan


Apalah bahagian badan anda yg paling anda rasa SEKSI & SEKSA!
tangan...penampor orang best tau!!!!sengihnampakgigi


Aper hadiah yg paling 'HAMPEH' yg korang penah terima dr yg tersayang?
errrmmmmmm...macam tak ader jerk....

Korang akan rasa diri disayangi bila.........???
bila dapat anset corby colurful ur life dengan kete volkswegen beatle...indahnya idoppp!!!


Apakah hadiah yg korang akan kasik pada bakal mak mentua pd kali pertama berjumpa?
ai bagi ciuman mesra ala2 french kiss tuh..muahahahahahaha...barula dikatakan menantu pilihan ramai


Antara Belacan, Cencalok & Budu...yang mana lebih wangi n sesuai dibuat perfume?
(Yang mana lebih wangi dibandingkan dengan bau kentut anda?)
aku rasa petai sebab bontut aku lebih wangi dengan aroma petai....

Jenama kasut paling banyak yg anda miliki?
kalo ziana ada adidas,aku ada cap ayam..beli pun akt masjid jamek hat sepoloh hengget ada hati nak berjenama....


Sekiranya anda menjadi Menteri Pembangunan Masyarakat & Perancang Keluarga
apakah yg akan anda lakukan demi meramaikan rakyat Mesia?Sekiranya ditawarkan anda berminat utk memegang jawatan menteri aper?
if aku menteri pembangunan masyarakat & perancangan keluarga,aku akan wajibkan seminggu sekali ada majlis pernikahan beramai2...ini adalah untuk mengelakkan berlakunya gejala buang anak,tikam anak,bakar anak dan sebagainya dan barang siapa yang mendera anak,satu hukuman khas akan dijalankan..hahahahah yang akan memnuatkan pesalah trauma dan fobia(ada bakat tak)

aku nak jadi menteri kewangan.ari2 kira duit.tido dalam duit...oh donia!!!!
siul


Sila Tag kepada 5 orang yang sangat anda rasa sesuai menjadi menteri di atas!

  1. menteri syaja
  2. menteri sally
  3. menteri syazira
  4. menteri zie
  5. menteri mentara(acara bebas.terbuka untuk semua kontestant)


hahahaha..selesai sudah......




sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la