jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, March 2, 2010

perbualan tatabahasa

#situasi pertama

ali:weh,apa korang kaler tak terang ni?meh aku nak bagi terang
aminah:sampai kulup kaler pensil ang tekan.
ali:apa ko lucah sangat ni?
aminah:apa yang aku lucah?aku kata mata pensel tu kulup.
ali:terus mewarna

#situasi kedua

joyah:kaler pensil dia bagi tak cukup la.banyak kaler yang tak ader.
aminah:a'ah.kami guna je yang mana ada.dah tu,pengasah pensel pun tak ader.
ali:joyah,ko mesej abu mintak belikan pengasah pensel.
joyah:(taip mesej)abu,belikan pengorek

tut..tut(mesej masuk)

joyah:abu mesej.dia kata ko nak korek apo?
aminah dan ali:ko taip apo
joyah:aku suruh dia beli pengorek
aminah:sharpener la.pengorek..pengorek..
ali:ntah nyer
joyah:sharpener dalam bahasa melayu apo?(dengan nada tak puas ati)
aminah:pengasah pensel.
joyah:hehehehe(tunduk kemaluan kuis kuis kaki di lantai)


..............................................................................................................................................

#situasi ketiga
lokasi:pasar malam di jalan tar

laili:wei,aminah.ang tengok tuh.kuih tuh kecik konet je
aminah:weh!!konet tuh slow-slow.kang orang cop ang gila sex
laili:lor!!!aku cakap pasai kuih.bukan nya pasai benda len.
aminah:kita ni dok kat mana.kolompo.bukan kedah.ang dok sebut kecik konet..kecik konet..kang
orang dok ingat ang cakap zakar kecik tau.
laili:ah!!tak peduli
aminah:ikut suka ang la


**kecik konet=kecik yang teramat2.mcm small,smaller,smallest.kecik konet termasuk dalam smallest.contoh ayat macam:weh,ang tengok buku tuh.kecik konet je,

jangan pikir lain







sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la