jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, March 15, 2010

V3 SAMSENG JALANAN.memang "samseng" sangat

ekceli memula aku ingatkan v3 samseng jalanan ni cite yang elovosi kl drift 2.aku pun nengok la dari a sampai ke z sambil menunggu dimana la kemunculan shaheizy sam nih smbil bawa kete herot- herot sampai ke tepi jalan.jenuh aku nunggu sampai part aqasha langgar farid kamil dengan gaya willy wekang laici kang sambil mamat yang nama nya macam siam tak siam aku nak eja tak reti dukung cik liza sambil jerit rudiiiii!!! tetiba keluar tulisan mengatakan samseng dan kamsah ditangkap di sempadan siam.

aku blur

dimana ketenya
mana driftnya

tu padahnya kalo menonton wayang tanpa melihat tajuk.harapkan cik seman membeli tiket je(ohh..cik seman sudah pulang dari bertapa di gunung kukupunyacintahahah tapi aku syak dia kena kidnap dengan ufo sebab wayar humor dia hilang)

watak cik lisa yang dipegang oleh intan lidyana amat la bersahaja.oh...cara cik liza mengucapkan terima kasih kepada rudi sebab menghantar dia ke tempat mesyuarat amat la sempoi.sekeping stiker kiss dilayangkan di sebelah pipi beralaskan helmet.sungguh cool bukan..

watak kamsah(aku syak kamsah ni orang siam mcm aku gak nih) sesuai dengan moto perilis..mutu,,keunggulan itam itu menawan.dua poloh ompek jam aku tengok dalam citer tuh merokok.ohh..kamsah ni ada martial art.dia jadi bodigad garing..ohhh...garing tuh lelaki tau..tapi aku musykil laki apa pkai bodigad pompoan nih.heheheheheh...

dia punya samseng terserlah bila bab-bab pukui-pukui,lumba-lumba pastuh kuar perkataan aram jadah,anak aram..oohh..ohhh..aku wendu sama perkataan -perkataan tersebut dimana aku jugak selalu menggunakannya tatkala aku masih menuntut di high school "musikal" untuk menunjukkan kesamsengnan aku tapi tewas juga di tangan madame suppiah tatkala dibedal menggunakan hanger baju..ohhhh...madame suppiah memberikan pukulan kasih sayangnya kepada aku..

cite ni jugak banyak pelakon tambahan perempuan.ohhh..perempuan-perempuannya sungguh marbeles dan menawan.aku syorkan kepada para makwe-makwe,tunang-tunang female dan isteri-isteri kalo hendak melihat movie ini sila bawa penapis untuk menggelakkan mata lelaki-lelaki anda terjojoi keluaq.

sekarang ini,aku hanya mahu menghilang kalendar untuk menonton evolusi drift kl 2 sambil menahan air mata kasih apabila melihat kete-kete evo,lancer dikorbankan begitu sahaja..oohhhh.kalo sedekah dekat aku pun tak apo.boleh buek gerek pi uitm...




sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la