jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, April 7, 2010

aku wendu:~

  • Dekat kucen - kucen aku..  2 ekor mati sebab sakit tua.Sekor melarikan diri sebab merajuk. Macam gurl - gurl je merajuk walhal awak tu brother!!
  • Kengkawan sekolah menengah aku yang ada setengah dah lost kontek..Teringat dimana aku menerima pengajaran tentang pemilihan pad yang sesuai dipakai ketika haid yang diceramahkan oleh kawan aku. Kawan aku itu lelaki ye, bukan perempuan. Tengok, betapa terer nya dia.
  • Time- time belajaq dekat politeknik dulu. Sanggup tipu pak gad nak kaver aku yang tiba - tiba ilang ingatan terlupa tang mana aku simpan kad outing aku.
  • Nak panjat pokok gajus then ber'feeling'seperti mendaki gunung everest sambil menjerit "Dunia ini aku yang ponyaaaaa!!!!!.
  • Kawan baik aku dari kocik hingga tua berjanggut berbulu penuh satu badan.Wendu nak men kira keta dekat highway time tunggu azan magrib untuk berbuka posa.
  • Dekat kawan - kawan YM . Bila lagi nak bergerak cergas membuat lawak - lawak bingai tak masuk akai dan melakukan aktiviti pemakian secara berjemaah yang kekadang langsung tak nampak ganas pun.
  • Kat bantai busuk aku yang lagi dua tuh. Aku balik kampung baru- baru ni, cari bantal aku yang berdua tu dah tak ader...Mumy,where u put my lovely dovely bantal ha? Ini padah nya tak angkut sekali mai kolompo. Bantal - bantal aku sering jadi mengsa keganasan la. Tau la wangiiiiiii.....
  • Dekat arwah sepupu aku, arwah tok n tokwan aku. AL-Fatihah..
  • Rindu nak makan petai, jering dan genuak..Hahahahahaha....





sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

3 comments:

  1. lupe aku nk bgtau ko..
    kucing aku nk beranak lg..

    ReplyDelete
  2. aku pun rindu zaman poli kite dulu..
    zaman2 dulu..

    ReplyDelete
  3. ko kesunyian dan kegersangan ni
    tu pasal ko ingat semua tu
    haha

    ReplyDelete

ai lebiu la