jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, April 6, 2010

blog-blog yang aku paling:

 1-setiap pagi wajib bukak,kelebek baca, komen:
  •   Blog Ah Fat-tahap kreatif dia amat luar biasa dan penggunaan bahasa dia amat baik dan mudah    difahami. Selain daripada itu, ah fat juga selalu mempromosi blog nya dan juga diri nya dengan dilengkapi oleh "tut'nya. Satu kaedah penekanan yang mesra pembaca.
  • Mr Kocik- ayat dia simple tapi best. Nak kata jiwang, tak sangat tapi memang membuat ku tertawan kalbu. Dari 1st baca dekat gengblogger, terus aku follow..oh ya,dia ni sweet couple tau.. 
  • akak seroja mari bernyanyi seroja ku bunga seroja- aku suka baca kisah - kisah hidup dia. Aku bukan penyibuk badan ye,tapi just nak kongsi pengalaman walopon pengalaman aku tak banyak. Aku suka baca citer - citer dia handle guest - guest hotel. Gila kelakar bila baca "peel' setengah orang yang konon - konon nya cerdik tapi sebenarnya tak brapa nak cerdik.....
2-yang aku hari- hari baca, tapi jarang tinggai komen:-
  • noe- aku rasa dia ni sebaya aku tapi cara penulisan dia matang dari aku yang macam kanak- kanak rebena riang ria ni. Dari citer dia kat alam belajar, belajar, kerja, kawen beranak, semua entri dia aku bagi A. Memang betul - betul thumb up la....
  • haniz zalika- Blog ni konpom semua orang kenai. Pelajar cum model sambilan. Dia pernah masuk kontest Malaysian Dream Girl. Aku tau dia model pun pas baca blog dia...hehehehhe. Kalo tak, memang tak tau nyer. Giler katak bawah tempurung aku.
  • iz - kawan hanis zalika. Comel orang nyer. dia punya ayat gila- gila. Life student dia pun giler - giler. Asal la aku tak terpikir nak sekodeng asrama lelaki wal hal asrama lelaki dokek sangat ha dengan asrama perempuan.. Melepas.....
  • wonder mama- si ziana ni aku kenai dia dkat gengblogger. Memang meraptkan ukhawah betul la...Anak dia cumel siut. Boleh reserve wat stok menantu ha.

    2-Yang selalu bagi aku berangan:
    • Blog Blvgari Gurl- Kisah hidup dan kisah percintaan nya umpama novel dan feri tales. Bak orang kata,  sekali baca, konpom ketagih.
    • sepet- aku jeles dengan qery dia...errr...sepet, pinjam qery barang sepurnama boleh? Hahahahaha... Agak - agak nak kena bom tangan tak???

    3-Yang selalu aku kelebek sebab mempunyai background yang cantik dan senang nak bukak:
        (ni semua belog kawan aku yang tesayang ha)
    • Lady Caja - ringkas dan menawan kalbu. Boleh ambek upah deko blog ni.Macam Eric apa ntah belakang dia.
    • ClassyDoll Baby -minah ni rajin tukar- tukar bekground. Yang aku jeles, semua santik- santik macam dia jugak ha.
    • zie- mama hot zie ni. blog dia makin lama makin glamer. jeles ai tau
    • eira - pesal lama tak hupdate ha....gambo-gambo dia tangkap lawa tau...ada bakat jadi fotographer nih

    ada banyak lagi blog yang aku suka baca tapi ni antara yang paling suka. aku kalo wat blogwalking memerlukan mata lebih.sebab aku menjiwai penulisan. giler poyo statement. 3 ari aku update belog,luyai apo terapic aku.....

    sepak la nuff ku
    dh mcm hidup tak nak
    mampuih segan aku tengok
    volkwagen kunen feveret ku

    8 comments:

    1. heyya!
      thanks coz share blog2 feveret kamu.
      suka suka

      ReplyDelete
    2. pasal yang IZ tu blof DAH KENA DELETE? ker ko salah bg link

      ReplyDelete
    3. suka blog ah fat tu..huhu..
      gelak2 je baca.. =D

      ReplyDelete
    4. uiks..blog aku pun tersenarai jgk ker??? bangga nya.. uikss.. mana ada glemer... besa2 ja..

      ReplyDelete
    5. uit..bt ssh2 jer..maka ngn itu kamOo layak tuk jadi mber tomey..hek3..
      ap2 thx byk2..;)

      ReplyDelete
    6. thanks dik..ape yang ditulis..hanye sedikit bingkisan...tak ade ape pon...yang special..

      akak suka ahfatt,,tapi lately tade time nk meronda

      ReplyDelete
    7. huhuhu...menawan kalbu sgt..
      deko ikut ati n perasaan je..

      deko deko deko caja..
      berbaloi-baloi hehehe..

      ReplyDelete
    8. wah..thanks for sharing...boleh la nak bloghopping ke blog itu jugak!!

      ReplyDelete

    ai lebiu la