jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, April 16, 2010

Emergency nih!!

Ada tak sesapa geng blogger ni yang reti buat koset bunga mawar? Koset? Apa itu. Korang tengok tak gaun pegantin umie aida pkai time nak belah kek? Kan kat skirt dia ada bunga mawar. Tuh la koset. Kalo sesapa tau, sila la bantu aku ek. Aku memerlukan pengetahuan itu untuk membuat suprise kepada 3 orang yang aku sayang. Sape? Ofcoz la ayah aku, mak aku dan Cik Seman. Apa aku nak buat dengan bunga itu? Nanti aku tunjukkan. Please..please...kalo ada sesapa yang tau, sila la bantu aku. Nanti aku belanja mkan ek.

Wink!!Wink!!

 Sayang kamoo

sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

4 comments:

  1. alaa..beli lar..nk blaja buat lama tau..silap2 taun depan pun tak siap ag tau..;)

    ReplyDelete

ai lebiu la