jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, April 23, 2010

gurl vs b0y

Perempuan
  1. Tiap - tiap bulan kena beli pampers. Tiap- tiap bulan bertukar jadi ijau. Pamper kalo sebungkus RM 1 tak pe jugak. Ni mau menelan kos perbelanjaan RM 15 tiap- tiap bulan. Tokey kilang papan pun boleh bangkrap kalo ada anak dara 15.
  2. Kena pakai dua lapis baju, kena pakai dua lapis seluar. besar sepasang, kecik sepasang. Rimaih tau tak.pakai cawat je tak kan tak boleh kot.
  3. lipstik, bedak, blusher, eye shadow, lip liner. Semua menatang alah tuh selalu ditempek dekat muka oleh kebanyakkan perempuan. Aku? Kalau tempek semua menatang alah tuh, konpom madame suppiah tak kenai mana satu anak dia, mana satu badut sarkas. Sarkastik betul!!
  4. Nak kena ayu, sopan santun, Kalo jalan macam gorilla, lelaki tak pandang. Lagi di cop nya minah senteng. Naya je. Jatuh saham.
  5. Kalo umo dah cecah 30-an, tahap ketinggian saham tuh agak2 sesak napas. Lelaki banyak dah tak pandang. Kalo pandang pun kalo artis ya. Huh!!High maintenance betul.

Lelaki.
  1. kalo muka beringus, comot selekeh, menten digilai ramai.
  2. Makin digilai ramai kalo dah kawen. Tambah-tambah kalp perut ke depan. Lagi saham naik. Pemanis orang cakap.
  3. Pakai boxer deret seminggu tarak hal lagi. Boleh menten muka suci murni.
  4. tak gado nak mekap- mekap. Muka tetap menten suci murni
  5. Pakai singlet jalan - jalan pun tak menjadi isu. Tambah - tambah kalo pakai seluar pendek paras peha hinhha menampakkan bulu kerinting kalo direbonding pun boleh buat pintalan rambut mahupun sanggul tetap tak menjadi hal.
  6. Umo 30? Tetap meningkat tinggi saham. Bak kata orang putih, makin lama makin berisi. Chett!!

Hah!!Jadi lelaki kan senang dari jadi perempuan. Ni apa hal nya dok operate bagai, tambah bumper depan belakang semata- mata nak jadi perempuan. Tolong la jadi lelaki. Lelaki dah la sikit tau tak.










sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

1 comment:

  1. uit...nie semua sb naluri kjantanan dia..klu dah mmg cam 2..takleh kata aper..klu tak bagi pun stil dia buat..;)

    tp slalu yg buat2 operate nie bkn laki tulen..haha

    ReplyDelete

ai lebiu la