jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, April 14, 2010

jawapan bijak untuk soalan bijak

Soalan:"Bila ang nak kawen?"
Jawapan:"Ceq tunggu anak Habib Jewels mai minang".

 *Masalahnya, anak Habib Jewels kenai ka aku?Hahahahahaha...
   Tapi,sori ya.Ai sudah berpunya.
   *muntah*


Soalan:"Kata demi cinta mu pada ku sanggup buat apa.Tunjuk kan lah".
Jawapan:"Pernah makan nasik dengan selipar tak?".

 *Muka ala- ala Stone Cold ushar lawan sambel pegang selipar cap ayam RM 10.00*

 Soalan:"Semua orang dh bawa partner masing - masing time gathering. Pa je yang solo. Bila la nak bawa tag  team ni?
Jawapan yang lebih menjurus kepada penampar: Tagteam tu apa ? Kek ker?

 *Hah!!Kata fanatik WWE aku ni.Tagteam pun tak tahu. Naseb cik seman tengah pegang stering kete. Kalo tak,mahu kepala aku dupusing nya macam skrudrebar. Tak sanggup eden.

 Soalan:Mak tak kisah anak - anak mak nak kawen dengan sapa, asalkan jaga solat, jaga adab. Hah, yang *** mcm mana?
Jawapan: Ceq nak kawen dengan omputeh. Senang nak ajaq. Dia malas, kasi tibai guna rotan.

 *,mak:orang cakap,dia men - men.
   aku: men apa mak.orang tengah makan ni. Ada ka nak men tengah makan.


**jawapan bijak untuk soalan bijak. Khas untuk para - para gadis yang bercinta menggunakan akal, bukan nya nafsu hingga membuahkan hasil cinta yang tak dihargai dan dicampak merata - rata tempat.**

Soalan:Kalau betul la u cinta kan ai, ai nak u tunjukkan bukti nya?
           * Soalan macam ni lebih terjerumus kepada penyerahan bodi sebagai bukti chentaaaasssss*

Jawapan:Ya,ai cintakan u. Sebelum ai membuktikan cinta ai kepada u. Ai nak u buktikan cinta u kepada ai dulu dengan menjadikan ai milik u dengan sah dengan ikatan pernikahan.





*ada bran***


sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

1 comment:

ai lebiu la