jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, April 1, 2010

ohhhh...setelah sekian lama...benda yang aku takuti berlaku...

macam mana aku boleh terlupa dalam dompet ku hanya ada lima kupang dan aku dengan selambanya pesan mee goreng, nescafe ais satu mamak siap wokehhh!!!!Hah..tak mengelupuq ko nok tengok dalam dompet ado lima kupang jo...kalo lima hengget boleh dimaafkan lagi...ni lima kupang....boleh bayor ais ketul jo jawabnya....nasib la aku terjumpa akak yang keje sama level dengan aku dulu. terpaksa tebalkan muka aku yang sedia nipis ni akibat hakisan ozon pinjam lima hengget...waduh....

 ni semua kes pagi tadi la...sebelum masuk tido pukul 12.00 am....aku kuarkan semua duit yang aku bawa keluar dari atm, dengan bertujuan untuk di'divide'kan  mengikut kepentingan.dan Demmm...aku terlupa kuarkan duit untuk makan bulan ni..aku pujuk hati yang bengkak."xpe hati..esok sebelum naik lrt,kita g atm cucuk duit ye". Dan pagi ni,aku terus berlalu melewati mesin atm tanpa mengingati yang aku tak ado duit dalom dompet ha.....

 Ya..aku memang kaki ralik(leka), kaki mengelabah tapi bukan kaki kencing ya...
 aku pernah seminggu jalan2 tanpa bawak IC.aku ingat kan IC aku dalam dompet aku. Tapi bila cek, tak ado.mengelabah aku cari..ingatkan hilang...ghupa-ghupanya aku tertinggal dokek opis...

 patut la mak aku risau lebih dekat aku berbanding adik-adik aku...
haahhahahahaha....

 mujur ada akak tuh..kalo tak,merasa aku cuci pinggan di kedai mamak...haiyokkk...

sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

3 comments:

  1. aku da sepak nuff ko..malangnyer laptop ak y bergolek.. XD

    ReplyDelete
  2. uit..kaki boros ker..hehe
    ko anak sulung ker..

    ReplyDelete
  3. royal joe budu:sekali sekala sepak laptop bkn selalu...hahahaha

    mr rulez:anak yg ke-empat..tapi pompoan sulung...hahahah..aku mmg boros giler

    ReplyDelete

ai lebiu la