jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Thursday, May 27, 2010

Aku tak tau nak letak tajuk apo!!!~~~

  1. Makin lama aku makin bingit dengar bunyi telefon ofis. Silap haribulan ada yang nak berkecai dari badan. Huh!! Aku makin bosan.
  2. Mau balik kampung. Cuti 3 hari harus di manfaat dengan sebaik mungkin. Otak perlu di rehatkan sebelum aku menjadi gila.
  3. 5/7 sudah mula masuk kuliah. Atoiiii!! Malasnya.. Lagi dua tahun mau habes. Hadap la aku menghadap peel orang kembali.
  4. Antibodi badan sudah expired. Siapa tau dekat mana ada antibodi refill.
  5. Mau pergi berurut. Urat- urat badan sudah kembang, angin makin banyak sebab itu rajin terkuntut- kuntut. Sebelum itu, kepada makcik - makcik urut di kampung, im sssooooori jika saya tersepak anda. Saya geli bila ada orang sentuh badan saya.
  6. Aku terjumpa rakan - rakan sekolah rendah. Paling menarik, terjumpa gambar kelas masa aku darjah 5. Mengambil masa selama 2 minggu untuk melakukan pengecaman wajah sendiri dan recall kembali memori. Kalau tunjuk dekat Madame Suppiah, konform dia berbangga kerana berjaya menghasil kan bakal Miss Universe.
  7. Oh ya. Ketika ini dan saat ini, duit didalam dompet tinggal sebanyak RM 18.00 sahaja. Tambang teksi berapa ek? Sudah lupa.
  8. Semalam aku cium kaki aku. Wangiiii. Kalian mau cuba?
  9. Aku baru perasaan yang ada bintik - bintik merah dekat tangan aku. Lalat sudah kalerkan taik dia kah?
  10. Wokeh. Dah cukup 10. Nuffnang aku ada Rm9.75.




sepak la nuff kudh mcm hidup tak nakmampuih segan aku tengokvolkwagen kunen feveret ku

1 comment:

ai lebiu la