jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, May 11, 2010

Aku tengok citer hindustan ari sabtu,t.v 2. Tajuk dia Jaan, Jaon, Jakun entah aku lupa. Kisah dia mengenai seorang perempuan yang berumur 9 tahun dirogol oleh 3 lelaki yang bernafsu arnab. Budak kecik tuh pun ko nak baham. Budak itu mati akibat mengalami kecederaan teruk di bahagian "tut"nya. Meroyan mak bapak budak tuh.

Masa adegan budak kecik tuh kena rogol,pergghhhhh!!! Dia punya meraung tuh sampaikan aku sendiri tak gamak nak tengok.

Tetiba,

Mak. tak nak kawen la macam ni..






sepak la nuff kudh mcm hidup tak nakmampuih segan aku tengokvolkwagen kunen feveret ku

2 comments:

  1. uit..yg 2 pksa punye..klu kawen suka sm suka..len lar..haha

    slalu update..dah okey ker..;)

    ReplyDelete
  2. mr rulez:hahahhahahaha..ye la kot...tngah ting tong ha

    ReplyDelete

ai lebiu la