jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, May 14, 2010

Entry buat TERUNA BERSAHAJA

teruna bersahaja
tidak dapat dikesan,
0000000,
Malaysia.

Tuan,
Perkara:PENCARIAN KAWAN SESENGAL


weh, mana ang menghilang. Aram blog ang xleh komen macam mana nak tinggal pesanan penaja. Kalo ang baca entry ni, sila la kontek aku balik. Number fon ang hilang. Ri tuh anset aku rosak.
Kalo ada pesbok, sila la add aku. Ang tau kan id aku ngan emel aku kan....

Kerjasama daripada pihak anda amat la dihargai
sekian,

wasalam

yang benar,

loti merbeles





sepak la nuff kudh mcm hidup tak nakmampuih segan aku tengokvolkwagen kunen feveret ku

3 comments:

  1. ada surat la dalam peti surat..
    sape punya surat ni..??
    hah..teruna bersahaja..!

    ReplyDelete
  2. mungkinkah kawie?.... hehehhehehehe....

    p/s: nak check jap ada teruna ke x lagi? hahhahahahaha

    ReplyDelete
  3. classy babydoll:hahahhaha..warkah untuk yang berteruna..keh..keh..keh

    kawie:opzz..apakah mungkin

    ReplyDelete

ai lebiu la