jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, May 17, 2010

Entry jiwang yaaaa nak mampusss

*entri ni berbau-bau kekaratan jiwang. Sila jangan muntah setelah membacanya*

Duhai hati,
Adakah aku yang bersalah. Mengapa aku dihukum sebegini rupa? Salah kah aku menyanyangi nya? Salah kah aku mencemburui nya? tidah kah cemburu itu tanda nya sayang.

Hati,
Aku bukan cemburu buta. Hakikatnya, aku tidak cemburu. Aku cuma terkilan. Mengapa diriku tidak dilayan seperti mana dia melayan rakan-rakan nya. Aku bukan saja mahu jadi pasangan tulang rusuknya, bahkan aku mahu menjadi sahabatnya. Tempat berkongsi segala cerita.

Alam,
Maafkan aku jika aku telah mengotori hamparan permaidani mu. Aku cuma insan yang kerdil yang cuma ingin memberi ketulusan sekeping hati nya.

Kusangka kan kembara cinta ku sudah berakhir. Namun hakikatnya, ia baru bermula.

Bulan, izinkan aku meminjam cahaya mu untuk menyinari dirinya. Sesungguhnya,dia la yang kudamba.


*ada rasa loya-loya tak*












sepak la nuff kudh mcm hidup tak nakmampuih segan aku tengokvolkwagen kunen feveret ku

1 comment:

  1. haha..wahh..ade bakat 2..mn ader jiwang sgt pun..besa2 jela..;)

    aku suka klu mber2 aku pun jiwang2..haha

    ReplyDelete

ai lebiu la