jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, May 25, 2010

Mimpi yang memeningkan kepala aku

Mimpi#1
lokasi:atas tilam dalam mimpi..

Mengelupur sorang- sorang feeling nak tergelincir dari tangga eskalator. Cuih!!Apa punya mimpi daaaaa... Intro tak ada, tetiba masuk klimaks dimana hanya ternampak sepasang kaki yang marbeles cantik nya tergelincir dari tangga. After that, aku terjaga sambil mengutuk-mengutuk. Apa mimpi tak abes ni. Tak ader adegan mamat ensem sambut aku sambil mata memandang, dari hati ke hati, kau yang bawa ku terbang, di langit yang biru sila sambung sendiri.

mimpi#2
Lokasi: Atas meja dekat opis. Rehat sebentar bersama kit- kat.

Agaknya mimpi ke-dua ni nak sambung dari mimpi satu kot. Ayik-asyik terus dari klimaks je. Penat mengelupur after tergelincir dari tangga tapi aram tak ader mamat ensem ala- ala van diesel. Buka - buka je bijik mata, aiseh meja banjir dengan lautan air liur basi la.... Hak...hak...hak.... Padah mengular di waktu kerja. Sila jangan contohi la saya.

mimpi#3.
Lokasi: Tilam dalam bilik.

Aku mimpi aku mahu menonton wayang bersama en.Seman Dang Ding Dut. Dan tidak semena - mena, aku ingin ke toilet untuk membuang air kecil. En. Seman ketika itu sudah membebel - bebel lagak ayam pencen teruja mendapat ayam kampung. Aku dengan wajah bengang terus melangkah masuk ke toilet yang kebetulannya terletak disebelah kaunter tiket tanpa melihat simbol toilet lelaki atau perempuan. Ate nama pun tengah marah, mana ada masa nak usha- usha kiri kanan dah. Aku terus melangkah masuk ke arah tandas cangkung. Yang hairan nya, toilet tersebut tiada pintu, tapi ada aku kesah??Hajat itu penting dan mesti di lunaskan. Sedang aku khusyuk membuang, tetiba pintu toilet yang utama tuh(paham-paham sendiri la, aku fail bab-bab terang-terang ni) dibuka. Muncul la......teng...teng...teng....LELAKI!!!!Dia masuk terus melangkah ke tempat yang di khas kan untuk akum Adam pancut. AKu ketika itu sedang blur. Dua-dua tidak menjerit. MAsing-masing tunduk ke bawah. Ye la. AKu boleh nampak dia, dia boleh nampak aku. Muka masing - masing blur. Memikirkan sapa yang salah toilet..Setelah lelaki itu siap urusan dia dan keluar, aku tanpa membuang masa terus keluar menilik simbol di luar pintu masuk toilet...Ces!!Ces!!!Cess!!!Aku yang salah toilet rupanya...

Naseb baik lelaki tidak naik seh. Kalau tidak, aku dinodai dalam mimpi....Ai tak rela uuuu





sepak la nuff kudh mcm hidup tak nakmampuih segan aku tengokvolkwagen kunen feveret ku

1 comment:

  1. haha..klu dinodai dlm mmpi adakah bahaya..aku rasa tak kot..sb laki nie bek..diorang jenis tak kacau mmpi pmpn...;)

    klu realiti 2..etahlar..haha

    ReplyDelete

ai lebiu la