jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Wednesday, May 19, 2010

perkara menyesakkan#1

awat la rumah- rumah sekarang, diorang cantumkan tandas dan bilik mandi sekali? Tak pasal-pasal aku berkawad satu rumah tunggu akak rumah settle mandi.. Waduh..Kok nya ibu lambat benar ya mandi? Buat apa dong...Aku dah serupa askar berkawad keliling rumah weh. Dah la keracunan makanan. dari semalam asyik memerut je. Nak je aku sepak perut aku bagi duduk diam- diam..




sepak la nuff kudh mcm hidup tak nakmampuih segan aku tengokvolkwagen kunen feveret ku

2 comments:

  1. hahaha.. sm ngn aku..

    skg sume dah bekerja.. 1toilet tp 4org yg guna..
    aku jugak yg last.. mn2 pegi aku jugak yg last..
    xaci..

    ReplyDelete
  2. hehe..dah trun bape kilo haa..2lar, uma aku ader tandas luar rumah..;)

    cuma mlm cuak ckit..takut hantu sedut..haha

    ReplyDelete

ai lebiu la