jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, May 18, 2010

Ramalan tok nujum

Banyak -banyak aku tengok horoskop, tilik tukang nujum dan sengangkatan denga nya dah aku eja tak betul mengatakan bahawa aku seorang yang:
  1. panas baran-agak betul
  2. kurang keyakinan diri-walauwey betul
  3. disukai ramai-banyak minum minuman manis mana orang tak suka.
  4. sukar diramal-cuaca pun boleh ramal.sapa nak ramal aku plak neh?
  5. pentingkan diri-errrrr....agak kurang dipercayai nih
  6. Mempunyai bakat dalam bidang muzikal, seni dan komunikasi lisan- bakat apo?bakat nak menghancurkan,aku ada la
  7. Kaki mimpi di siang hari- mak benci yuuu

Itu sahaja.. Aku dah malu. Rupa nya banyak sifat huduh aku nia.

Pergi menyucikan diri dengan clorox dan tops.








sepak la nuff kudh mcm hidup tak nakmampuih segan aku tengokvolkwagen kunen feveret ku

No comments:

Post a Comment

ai lebiu la