jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, June 11, 2010

Apabila lelaki terlebih maskulin

Begini alkisah nya yang terjadi tatkala aku dalam perjalanan pulang ke rumah. Kisah bermula apabila Lrt Ampang berhenti di stesen Hang Tuah. Masuk la mamat ni, (bangsa diresiakan, tak penting pun. Rakyat Malaysia jugak). Muka nampak brutal abes, dah macam samseng wanabe. Dengan rambut ditarah pendek tinggal jambul je yang aku tengok dah macam balung ayam. Ayam tengok pun menangis jambul mamat tu cantik lagi. Cincin tak penuh jari dia pakai. Suara macam kawan disebelahnya itu pekak. Sekali........

Kuku tangan dan kaki pakai pengilat kuku uools...Pink gitew!!! auwwwwww*%&*#&#(

Walaupun ai ganas, tapi dalam hati ada taman tau.

Wink..Wink

;-)

Dah macam orang gila semalam aku dok gelak sorang sengih -sengih kalah kan kerang busuk sampaikan orang lain tengok aku pelik..

Adeh....



sepak la nuff ku
dh mcm hidup tak nak
mampuih segan aku tengok
volkwagen kunen feveret ku

1 comment:

ai lebiu la