jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, June 18, 2010

Benda yang buat aku jadi bangang#2

Housemate
Kakak Ipar
Aku
Pelatih designer

"Cantik tak?
"Just nice. Kain tak buat sekali ker?
"Tak.Aku nak beli kain songket pakai ha.
"Akak, nape tak pakai je kain batik macam akak ni?Cantik apa.Padan dengan baju.(tangan tunjuk akak designer dekat sebelah?
"Aku kan dh ada kain batik macam tu kat rumah ha.
"Oooooo....Nape tak letak manik?
"Ada letak manik.Tapi tak banyak la.
"Nape tak letak batu koroski ha?Merelip sikit?
"Bukan koroski la. swarovski la.

Kakak ipar dengan akak designer tersipu-sipu tahan gelak.Okeh sopan
Housemate terburai gelak kuat. Okeh. Ini Kurang Asam.

*Nasib baik Salikin Sidek tak ada. Kalau tak, menangis dia dengar aku sebut batu koroski. Ai lidah kampung ya.. Ai tak reti la sebut benda pelik-pelik ni.

4 comments:

  1. wahh...dah wajah baru..barulah nmpk cam blog..lawa ckit..;)

    uit, aper benda 2..aku tak penah dgr pun..kiranya aku ag kmpg lar kan..hahaha

    ReplyDelete
  2. haha.. ade bunyi tu kire okeh la. at least tau ape kebendanye tu. tu bermakna kite bukan duduk zaman batu kan?

    ReplyDelete

ai lebiu la