jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, June 4, 2010

Bila bergaduh

"Awak, nape bila kita bergaduh je, awak suka off- telephone, pastu bila saya telifon, awak tak angkat, pastu bila saya sms awak tak balas, pastu suka menghilangkan diri?"

"Sebab saya sayangkan awak".


Dah macam orang gila meroyan aku tekan - tekan anfon call. Gamaknya, kalau anfon tu boleh bercakap, kerat jari dia maki aku ketuk - ketuk , picit - picit badan dia kasar.

Dah kalah pensyair, penyajak dah aku bagi ayat. Gamak kalau masuk bertanding, gerenti aku menang. Jiwang tahap membunuh. Nasib baik aku pernah belajar sastera melayu. Tahu jugak buat ayat - ayat puitis.

Tapi,

Ayat puitis pun haram tak makan saman.

Yang makan saman, dua-dua diam buat tak tahu.

Huh~!!

Hilang macho aku.






sepak la nuff kudh mcm hidup tak nakmampuih segan aku tengokvolkwagen kunen feveret ku

1 comment:

  1. orang lelaki memang gitu kalau gaduh... sebab kebiasaannya pempuan emosi, kang kalu dia layan, lagi gaduh besar... jadi, lebih baik diam...

    actually, itu lebih bagus... dah kool, dah sejuk, dah boleh fikir dengan waras, baru bercakap elok-elok...

    :D :D

    ReplyDelete

ai lebiu la