jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, June 28, 2010

promosi sekejap

Ni adalah segmen promosi. Bukan nya segmen promosi diri ku yang gorgeus ini sebagai calon menantu yang solehah atau pun calon bibik yang sangat bertauliah.

ini adalah segmen promosi tuala wanita yang sangat spesel untuk wanita yang sangat spesel seperti aku.( sila muntah).

Tuala wanita Librese.

Aku buat rumusan je la. Citer panjang lebar kalau tak paham pun tak guna jugak. Kesimpulannya:
  1. amat selesa dipakai.
  2. tuala wanita untuk night teramat la panjang dan lebar. so, kalau ada yang spesen tidor buas dan takut ada peta-peta malaysia terlekat di tilam, jangan risau.Librese ada jalan penyelesainnya.
  3. Panty liner dia jugak amatla selesa. aku dah test yang super slim punya.memang slim ibarat anda tidak memakai apa-apa pun. selalunya, bila pakai panty liner yang lain, asyik nak terlekat celah buntut je. Tapi pantry Liner cap Librese tak melekat celah buntut okeh.
  4. Permukaan nya lembut selembut kapas. Ajaibnya, kulit aku tak der naik ruam. Almaklum la kulit aku ni second hand sikit. Cap ayam. Asyik nak naik ruuuuuuuuuuuuuuam aja.
  5. Ada pelbagai jenis. Kalau untuk siang, ada wings anda non wings. Kalau tak silap aku, kaler biru untuk non wings dan hijau untuk wings. Kaler unggu untuk night dan berwings.
  6. panty liner nya ada dua jenis. satu yang aku cakap awal-awal tadi yang super slim tuh. Boleh dipakai untuk hari-hari biasa. Yang satu lagi tebal sikit. Boleh dipakai pada masa akhir period atau di hari keputihan yang banyak.
so, kaum wanita.
Jikalau anda rasa anda spesel, sila la cuba librese.

Para -para bapak, kekanda atau kekasih boleh la membaca. Mana la tau jika anda bersiar-siar di supermarket tetiba kekasih atau bini anda kedatangan "teman baik"nya, anda tidak la mengelabah untuk memilih jenama yang betul.


the end of promosi.aku pun tak tahu promosi ke apa ni.
tapi, sharing is caring kan.
just berkongsi maklumat je.
ni bukan maklumat random. Aku dah test pakai ha. Aku memang suka test - test benda- benda yang baru ha. tetambah barang kosmetik seperti sabun pembersih muka. Kakak aku kalau ada pembersih muka baru, dia akan suruh aku test dulu. muka aku dah macam-macam aku pakai ha.dari tradisional hingga ke moden. tapi, dok ayu macam angelina jolie jugak.Huhuhu...
mencik ai tau

2 comments:

  1. uit..aku baca nie smbil otak aku dah bpkif dluar kawal..haha

    dah cam2 bmain diotak aku..aduyai..
    tp bgs2..kali nie aku loike sgt..

    gelak jaat...hahaha

    ReplyDelete
  2. oit2...apa yang ko rasa haaaa...
    fazrul senget....

    ReplyDelete

ai lebiu la