jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Friday, July 2, 2010

Benda yang buat aku jadi bangang#3

Aku
Cik Seman
Akak ambik order MCD yg shantek


Hai selamat datang ke Mc Donald.Makan sini ke Bungkus
Makan sini.Bagi Spicy Mc Chicken 1 set, Double cheese beger 1 set.
Ok.Ada apa - apa lagi nak tambah?
Nak tukar air?
Boleh. Tapi dikenakan Caj tambahan sebanyak Rm 1.00
Ok.Bagi air milo 1. U?
Errr...Bagi air nescape ais 1.
Maaf cik.Kami tak ada nescafe
Abes kat belakang tu?(tangan tunjuk teko kopi dibelakang)
Maaf, Itu kopi.
Errrr...Kopi ngan nescape tak sama ke?
Tahan senyum.
Sudah melarikan diri sambil menghantukkan kepala.
Maintain ayu je....



2 comments:

  1. malu giler..spnjg aku mkn mcD tak penah tau mcD jual nescafe..haha

    aduyai..aku pun malu klu jadi cik seman 2..haha

    tp msti ko dah muka merah giler..tunggu nak blah jer kan..kan..haha

    p/s: aku ngh gelak gulink2 nie..bagus!! teruskn berkarya..terbek wokk..;)

    hahaha!!!!!

    ReplyDelete
  2. cik seman dah lari jauh sebatu ha.tuh tahan gelak.hampeh betul itu dodol....
    aku mantain je senyum buat muka tak bersalah.

    ReplyDelete

ai lebiu la