jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, July 5, 2010

Benda yang buat aku jadi bangang#4

Lokasi:Lingerie shop, time square.

kak ayu
aku

Loti(nama sebenar harus diresiakan), cantik tak ni?
huduh berderau ah kak ayu.
yang ni?
ok.cantik.
kak ayu.ambek la ni.ada cap calvin cleen lagi.dari jauh boleh nampak.
kah..kah..kah(terguling2 dia gelak uolls)
awat kak ayu?
calvin klein la.bukan calvin cleen.
ahh...sama je la...ni cap muhung.harus disebut calvin cleen.
(ayat cover malu)

aku sebut klein tu cleen.bermaksud cuci.calvin cuci.
mencik ai..apasal berbelit sangat nak sebut barang-barang jenama ni ha..

2 comments:

  1. uit..semua skali bape episode..hehe

    tp aku stil suka yg dekat mcD 2..i loike nescafe..hahaha

    ReplyDelete
  2. ingat drama kew?hahahha
    yg time square ni baru jadi minngu lepas.ari jumaat.
    yang mc d tuh jadi awal bulan 1 tak salah aku.lupa nak post.yang kat butik salikin sidek tuh, bulan 5.

    ReplyDelete

ai lebiu la