jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Tuesday, July 13, 2010

French Kiss

Semalam, masa aku dalam perjalanan pulang dari kelas aku nampak la couple ni depan tangga lrt. Kiss kanan, kiss kiri, kiss depan..Walauweii... Abes la ilmu aku. Abes la contribution value punya formula, melayang la formula break event point. Abes la aku lupa mcm mana nak calculate Net Profit. Dah la aku bengap calculate. Math moden aku dapat 6c tau..Matematik Tambahan aku 8E tau...Cerdik tak aku. Tapi, Prinsip akaun aku dapat A2. Nampak sangat mata duitan.

Tadi, masa nak g keje, tengah jalan layan mengantuk mata pun separa buka, aku nampak la sepasang laki bini. Sang laki menghantar sang bini kerja. Lalu Sang bini menghadiahkan kiss dimulut. Nah!!cerah bijik mata aku. Dari sepet macam amoi terus mata bulat macam Heliza Af.

hehehehe...Kita semakin moden kan..kan..kan...ai nak french kiss jugak la.

3 comments:

  1. JGN!!
    ape kata spain kiss..hehehhehe

    ape2pun..kene jaga adab sopan kan..
    macam2..dunia

    ReplyDelete
  2. okey gak mat saleh..klu mat2 negro..tak susah..nk stim pun takleyh...hahaha

    p/s: komen 2 aku saje jer..nnt satu masa baru aku bg komen okey..hik3

    ReplyDelete

ai lebiu la