jangan segan jangan malu.ceq x makan orang aih

Monday, July 19, 2010

Mantra

Kalau dari rangking 1 hingga 5, aku bagi 3.5.

Tak best ke?
Bukan tak best, tapi boleh tahanla...tak boleh lawan santau. santau memang superb. lakonan puteri mardiana(mardihah ke mardiana ek...aku konpius) memang mantap. tambah- tambah dekat part jin yang merasuk puteri mardiana mengikuti bacaan ayat - ayat suci al-quran yang di baca oleh tok imam tuh.. terangkat beb.

Okeh, berbalik kepada mantra pulak. yang aku paham, mantra ni cerita dia berkisar mengenai perebutan seorang perempuan yang bernama ani oleh dua lelaki yang bernama muzir dan hasbi. ani dah kawen dengan muzir. gamaknya, hasbi frust, dia kenakan serapahan mantra( ilmu hitam) kat ani. dek kerna sayang kat ani, muzir sanggup belajar ilmu hitam dan membuat perjanjian dengan syaitan untuk menyelamat kan ani.(nak suruh aku citer dari awal sampai abis ke? tak yah la..kang tak suprise plak)

a'ah.citer ni ada part bogel. nampak sebelah muntut muzir. ahaks...

aweks-aweks sila la pergi. tapi, jangan la bawak pakwe anda.. kang jeles mereka apabila anda melihat buntot orang lain.

oh ya..mantra ni kisah dia tak seram sangat. sebab, kisah dia pun bukan pasal antu, jin merasuk manusia. kisah dia mengisarkan manusia membuat perjanjian dengan syaitan serta pengamalan ilmu mantra yang boleh merosakkan akidah seseorang.

Banyak yang boleh dipelajari.

Apa- apa pun, thumbs up buat pengarah.

2 comments:

  1. sejak biler ko rajin nk buat review filem nie..hik3

    aku baru nk g layan..ko dah potong stim..tak jadilah..

    ReplyDelete

ai lebiu la